Stel dat u niet tevreden bent

Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren in de beste conditie. Bent u echter toch niet tevreden met (een deel van) uw bestelling, is er iets misgegaan met de bezorging of heeft u een klacht? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We helpen u graag en staan altijd voor u klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij horen ook heel graag de reden van uw retournering, zodat wij onze producten en service kunnen verbeteren.

 

7 dagen bedenktijd

Een besteld artikel retoureren is geen enkel probleem. Retourneren is mogelijk binnen de zichttermijn of bedenktijd. De zichttermijn is 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling, tenzij hierover met u andere afspreken zijn gemaakt.

 

Voor retourneren gelden bij ons de volgende voorwaarden:

  • Binnen 7 werkdagen na ontvangst;
  • Het artikel voldoet niet aan de voorwaarden van uitsluiting (zie verderop);
  • U dit ons voorafgaand gemeld heeft via e-mail (info@Morgenisnu.nl) en u een bevestiging van ons heeft ontvangen;
  • Met de originele aankoopbon en een afdruk van onze bevestiging;
  • Het artikel is compleet, niet gebruikt, geconsumeerd of beschadigd;
  • Het artikel zit, indien, redelijkerwijs mogelijk, in de originele, onbeschadigde verzendverpakking;
  • Onder vermelding van uw bank- of girorekening.

Morgenisnu.nl behoudt zich het recht voor om kosten in rekening te brengen in geval van schade aan geretourneerde artikelen of aan de verpakking. Artikelen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, kunnen helaas niet worden geruild of geretourneerd.

 

Uitzonderingen retourneren

Volgens de wet geldt de zichttermijn of bedenktijd niet voor de volgende producten en diensten:

  • Producten die snel kunnen bederven, zoals etenswaren;
  • Producten die verzegeld waren zoals superfoods in poedervorm, cd’s en dvd’s, en waarvan de verzegeling verbroken is;
  • Tijdsgebonden producten, bijvoorbeeld kaartjes voor een feest, workshop of training;
  • Producten die uniek voor u gepersonaliseerd zijn.

Artikelen die aan bovenstaande voorwaarden voldoen, kunnen helaas niet worden geruild of geretourneerd.

 

Retourkosten

De retourkosten zijn afhankelijk van gewicht. Diamondshield.nl zal het aankoopbedrag, minus de verzendkosten, op uw bank- of girorekening terugstorten. Er kunnen kosten in rekening gebracht worden in geval van schade aan de geretourneerde artikelen of aan de verpakking. In het geval van een creditcardbetaling, wordt het bedrag door Diamondshield.nl gecrediteerd. Zodra wij uw retourzending in goede staat hebben ontvangen wordt het bedrag binnen uiterlijk 30 dagen teruggestort op uw bank- of girorekening.

 

Wanneer u heeft aangegeven dat de reden van retour is, dat u een ander artikel heeft gekregen dan besteld, het artikel bedorven, beschadigd of defect is, zullen er geen retourkosten worden ingehouden op het aankoopbedrag.